Uslovi korišćenja

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) privredno društvo Ironfibre d.o.o. Beograd, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.ironfibre.rs

 

OPŠTI USLOVI 

Prodaja robe preko vebsajta vvv.ironfibre.com obavlja se u okviru registrovane delatnosti kompanije Ironfibre doo, Beograd, Sava Kovačević 2deo 23d, PIB: 110090508, TELEFON: +381 65 84 46 846, vvv.ironfibre.com adresa za žalbu je : office@ironfibre.com.

Svi proizvodi iz Ironfibre asortimana mogu se naći na vvv.ironfibre.com.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 62/2014), kupovina preko našeg prodajnog sajta vvv.ironfibre.com se smatra prodajom na daljinu.

Roba prodata na vebsajtu vvv.ironfibre.com poseduje svojstva neophodna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa svojom namenom definisanom u Deklaraciji;

Usklađenost robe u ugovoru IS EKSCLUSIVE određuje se u skladu sa karakteristikama i namjenama robe, kako je definisano odgovarajućom Deklaracijom;

Prodajna cena robe je označena za svaki artikal

PLAĆANJE

Kupovina robe sa posebnim cenama i / ili posebnim prodajnim podsticajem (prodaja zaliha) vrši se u skladu sa uslovima koji su objavljeni na sajtu vvv.ironfibre.com

Potrošači koji kupuju preko vebsajta vvv.ironfibre.com čija je adresa za dostavljanje u Srbiji, mogu plaćati gotovinom u trenutku isporuke, kao i istaknutim metodama plaćanja u trenutku kupovine na sajtu.

Za međunarodne kupovine potrošači mogu platiti putem istaknutih načina plaćanja u trenutku kupovine na sajtu.

Prilikom kreiranja naloga za kupovinu, potrošač pritiskom na dugme CONFIRM preuzima obavezu plaćanja naručene robe;

REKLAMACIJE

Prilikom primanja artikla, proverite svoj paket u prisustvu kurira. Ukoliko na njemu postoje vidljive štete, pakovanje ne treba primiti. U ovom slučaju, pozovite nas telefonom na +381 65 84 46 846 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na online@ironfibre.com i navedite razlog zašto ste odbili da primate paket . U najkraćem mogućem roku obavestićemo vas o daljem postupku.

Ako ste dobili pošiljku i nakon otvaranja kutije, primetite da isporučena roba ne odgovara poručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas, u roku od 24 sata od trenutka prijema pošiljke, pozovite nas na +381 65 84 46 846 ili pošaljite e-poštu s vašim podacima (ime, prezime, telefon) na online@ironfibre.com i opišite kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema žalbe u pisanoj formi ili elektronskim putem, mi ćemo odgovoriti potrošaču na prijavljen problem i obavijestićemo vas o daljim postupcima. Rok za rešavanje pritužbe je 15 dana od momenta registracije istog.

Službeni propisi o žalbi potrošača za robu nabavljenu preko online prodavnice možete naći ovde.

Ovde možete preuzeti obrazac reklamacije.

Ako postoji neusaglašenost u odredbama Zakona o zaštiti potrošača za kupljeni proizvod, molimo vas da nas obavestite na online@ironfibre.com.

U slučaju da se roba vraća kupcu koji je prethodno platio robu kuririma, odnosno odnodno plation troškove dostave, Ironfibre snosi troškove vraćanja robe ukoliko je greška prouzrokovana od strane Ironfibre, ukoliko je do grešku prouzrokovao kupac troškove ponovnog slanja snosi kupac..

NAPOMENA:

Potvrđivanjem naloga, klikom na dugme „OK“, slažete se sa uslovima žalbe.